Društvene mreže su jedan od najvrijednijih alata današnjice jer identificiraju ciljanu grupu korisnika i informišu ih o proizvodima ili uslugama u realnom vremenu. Ako neko želi saznati nešto o Vama i već ima profil na Facebook-u, velika je vjerovatnoća da će upravo putem ove društvene mreže potražiti informacije o Vašem brendu ili proizvodu.
Nekoliko činjenica o društvenim mrežama
- Četvrtinu ukupnog vremena koje ljudi provode online – provode ga upravo na društvenim mrežama.
- Facebook ima više od milijardu korisnika
- Više od 75% korisnika interneta češće kupuje proizvode od brenda kojeg prate na društvenim mrežama poput Facebooka ili Twittera
- Više od 15% kupaca koristi društvene mreže za potragu lokalnih poslovnica.
- Oko 53% internet korisnika preporučuje omiljene proizvode u svojim Tweetovima, Facebook postovima ili Instagram postovima.
- Više od 11 miliona ljudi posjeti YouTube svaki mjesec
- LinkedIn ima više od 400 miliona korisnika i predstavlja najveću mrežu profesionalaca
- Oko 80% ljudi poveže se sa brendovima koji ih interesuju putem Facebooka
Društvene mreže su jedan od najboljih načina da se povežete sa svojim potencijalnim klijentima i pretvorite ih u stalne, lojalne kupce. Uz pružanje kvalitetnog sadržaja, kako vizuelno tako i tekstualno, direktno utičete na popularnost Vašeg brenda i kompanije, te učvršćujete Vaše online prisustvo. Uz kontinuirano online prisustvo te unaprijeđenje komunikacije sa klijentima, Vaša prodaja i vrijednost brenda će značajno porasti.
Kako vam možemo pomoći?
Naš tim može prvobitno identificirati društvene mreže koje bi bile najadekvatnije za Vaše poslovanje i koje bi Vam donijele najveću korist. Nakon početne identifikacije i analize trenutnog stanja kompanije/brenda, možemo ponuditi slijedeće:
- Kreiranje profila na društvenim mrežama
- Razvoj strategije komuniciranja za svaku društvenu mrežu
- Implementacija strategije
- Upravljanje i održavanje profila/stranica
- Analiza industrije i konkurencije (analiza stanja i prisutnosti konkurenata na društvenim mrežama)
- Pretraživanje novosti irelevantnog materijala (sadržaja) za objavu na mrežama
- Praćenje novosti i trendova u okviru industrije poslovanja sa svrhom prilagođavanja komunikacijske strategije
- Savjetovanje za reklamiranje na društvenim mrežama
- Kreiranje i implementacija kampanja na društvenim mrežama
- Praćenje i optimizacija kampanja
- Prijedlozi za najbolje načine reklamiranja u skladu sa budžetom
- Analiza ponašanja pratioca na društvenim mrežama (usklađivanje strategije sa ponašanjem pratioca)
- Real-time interakcija sa pratiocima – odgovaranje na poruke, pitanja, komentare
- Kreiranje baze relevantnih pratioca
- Dizajn vizuelnih elemenata (profilnih i cover slika, dizajn slika za postove, reklame, specijalne ponude i sl.)