Društvene mreže

Društvene mreže


 

Društvene mreže su jedan od najvrijednijih alata današnjice jer identificiraju ciljanu grupu korisnika i informišu ih o proizvodima ili uslugama u realnom vremenu. Ako neko želi saznati nešto o Vama i već ima profil na Facebook-u, velika je vjerovatnoća da će upravo putem ove društvene mreže potražiti informacije o Vašem brendu ili proizvodu.

 

Pročitajte nekoliko činjenica o društvenim mrežama:

  • Četvrtinu ukupnog vremena koje ljudi provode online – provode ga upravo na društvenim mrežama.
  • Facebook ima više od milijardu korisnika
  • Više od 75% korisnika interneta češće kupuje proizvode od brenda kojeg prate na društvenim mrežama poput Facebooka ili Twittera
  • Više od 15% kupaca koristi društvene mreže za potragu lokalnih poslovnica.
  • Oko 53% internet korisnika preporučuje omiljene proizvode u svojim Tweetovima, Facebook postovima ili Instagram postovima.
  • Više od 11 miliona ljudi posjeti YouTube svaki mjesec
  • LinkedIn ima više od 400 miliona korisnika i predstavlja najveću mrežu profesionalaca
  • Oko 80% ljudi poveže se sa brendovima koji ih interesuju putem Facebooka

 

Društvene mreže su jedan od najboljih načina da se povežete sa svojim potencijalnim klijentima i pretvorite ih u stalne, lojalne kupce. Uz pružanje kvalitetnog sadržaja, kako vizuelno tako i tekstualno, direktno utičete na popularnost Vašeg brenda i kompanije, te učvršćujete Vaše online prisustvo. Uz kontinuirano online prisustvo te unaprijeđenje komunikacije sa klijentima, Vaša prodaja i vrijednost brenda će značajno porasti.

Social-Media-Websites-1075x605

Naš tim može prvobitno identificirati društvene mreže koje bi bile najadekvatnije za Vaše poslovanje i koje bi Vam donijele najveću korist. Nakon početne identifikacije i analize trenutnog stanja kompanije/brenda, možemo ponuditi slijedeće:

  • Kreiranje profila na društvenim mrežama
  • Razvoj strategije komuniciranja za svaku društvenu mrežu
  • Implementacija strategije
  • Upravljanje i održavanje profila/stranica
  • Analiza industrije i konkurencije (analiza stanja i prisutnosti konkurenata na društvenim mrežama)
  • Pretraživanje novosti irelevantnog materijala (sadržaja) za objavu na mrežama
  • Praćenje novosti i trendova u okviru industrije poslovanja sa svrhom prilagođavanja komunikacijske strategije
  • Savjetovanje za reklamiranje na društvenim mrežama
  • Kreiranje i implementacija kampanja na društvenim mrežama
  • Praćenje i optimizacija kampanja
  • Prijedlozi za najbolje načine reklamiranja u skladu sa budžetom
  • Analiza ponašanja pratioca na društvenim mrežama (usklađivanje strategije sa ponašanjem pratioca)
  • Real-time interakcija sa pratiocima – odgovaranje na poruke, pitanja, komentare
  • Kreiranje baze relevantnih pratioca
  • Dizajn vizuelnih elemenata (profilnih i cover slika, dizajn slika za postove, reklame, specijalne ponude i sl.)